שרותי תמיכה מרחוק - Remote Support & Help Desk

חברת UpgradeTech מומחית באספקת שרותי תמיכה וסיוע מרחוק עבור לקוחותיה. פתרונות ה- Help Desk והניטור של החברה מקנים ללקוחותיה את השקט הנפשי, הזמינות הגבוהה והיעילות אשר מספק שרות זה. אין עוד צורך בהמתנה רבת שעות לטכנאי אשר יגיע לאתר הלקוח. מרבית התקלות ניתנות לפתרון מידי בזמן אמת ע"י התומכים המומחים שלנו.


מערכות הניטור של חברת UpgradeTech מאפשרות לנו לקבל התראות בזמן אמת במקרה של אירועים חריגים במערכות המחשוב של הלקוח ולעיתים קרובות למנוע תקלות והשבתות עוד לפני התרחשותן. הנה מספר דוגמאות:
 
ירידה בכמות שטח הדיסק הפנוי במחשבי הלקוח. מערכות הניטור יתריעו בעוד מועד על התקרבות שטח הדיסק הפנוי לרף מוגדר מראש, מה שיאפשר להגיב מבעוד מועד ולדאוג להגדלת שטח האחסון או העברת חומר בלתי נחוץ לשטחי אחסון חלופיים.
ניטור ובקרת טמפרטורות. המערכת תתריע בעת עליה מעבר לנורמה של הטמפרטורה בשרתי ומחשבי הלקוח. התרעה מוקדמת תסייע במתן מענה מהיר לבעיה תוך הימנעות ממצב של התחממות יתר והשבתת המערכת כתוצאה מכך.


ניטור מפלס הדיו וחומרים מתכלים אחרים במדפסות. התרעה מבעוד מועד על התרוקנות הדיו במדפסת תוביל להזמנת דיו חילופי מבעוד מועד ללא התערבות הלקוח.
 

Thank You!

The form has been successfully sent.

This field is required.

This field is required.

This field is required.

This field is required.

label1

This field is required.

label1

This field is required.