שירותי החברה

שרותי התחזוקה של חברת UpgradeTech מקיפים את כל תחומי תשתית המחשוב הארגונית כולל שרתים ותחנות קצה; תשתית הרשת הפיזית; חדרי שרתים; ארונות תקשורת; נתבים ומתגים וכן והתחומים הנושקים לתשתית ה- IT דוגמת מערכות טלפוניהVoIP; ציוד היקפי (מדפסות, סורקים, פקסימיליות); מצלמות אבטחה וציוד לחדרי ישיבות ועוד.


חברת UpgradeTech מציעה ללקוחותיה מגוון דרכי התקשרות, כולן עם רמת SLA גבוהה:
חוזה שרות תקופתי במחיר מוגדר מראש. יתרונו העיקרי של מסלול זה הוא בהיותו מסלול "פרואקטיבי", בו חברתUpgradeTech מיישמת אצל הלקוח נהלי עבודה הכוללים ניטור שוטף של המערכות הקריטיות בארגון באמצעות פתרונות טכנולוגיים ייעודיים לצורך גילוי מוקדם ומניעה של תקלות פוטנציאליות עוד לפני התרחשותן. נהלים אלה מקטינים משמעותית את הסיכוי לתקלות משביתות אצל הלקוח וממזערים למינימום את זמני ההשבתה של המערכות במקרה תקלה. כמו-כן, במסגרת חוזה השרות יוגדר נוהל ביקורים קבוע של מומחי החברה באתר הלקוח לצורך תחזוקה שוטפת של המערכת.


התקשרות על בסיס בנק שעות. במסלול זה רוכש הלקוח מחברתנו בנק שעות עבודה מוגדר מראש.


התקשרות על בסיס קריאות שרות חד-פעמיות. הלקוח ישלם רק עבור קריאות השרות אשר נזקק להן בפועל, ללא התחייבות.


מיקוד חוץ (Out Sourcing) מלא.  השמה קבועה של מנהל רשת מומחה מטעמנו באתר הלקוח על בסיס משרה מלאה או חלקית


תמיכה מרחוק בלבד. מתן שרותי תמיכה מרחוק מקוונת וטלפונית בהתאם לצרכי הלקוח.

ניתן לשלב בין השיטות ולתפור שיטת התקשרות ייחודית ללקוח, בהתאם לצרכיו. לארגונים וחברות שונות יש צרכים ודגשים שונים וייחודיים, אנו ערוכים ומוכנים להתאים את שיטת ההתקשרות לרצונו של הלקוח ובעיקר לצרכיו.

Thank You!

The form has been successfully sent.

This field is required.

This field is required.

This field is required.

This field is required.

label1

This field is required.

label1

This field is required.